مصاحبه آرشیو خبر ها
می دانستیم که ویدال بازیکن مهمی اسـت

می دانستیم که ویدال بازیکن مهمی اسـت

جوزپه ماروتا مدیر نقل و انتقالات یوونتوس امروز در حاشیه قرعه کشی مسابقات سری آ در مورد شرایط ترانسفر یووه و پیشنهادات موجود برای ویدال توضیح داد .

مدیر یووه در مصاحبه خود گفت :

" مطمئنا نمی توانم مذاکرات با ورونا بر سر رُمولو را تکذیب کنم، اما هنوز هم جزئیاتی وجود دارد که نیاز به روشن شدن دارد اما می توانیم این انتقال را در 24 ساعت آینده تکمیل کنیم "

" ما به تازگی با ویدال تمدید کردیم زیرا می دانستیم که او بازیکن و عنصر مهمی در تیم ما بشمار می آید. او موضع متفاوتی نسبت به چیزی که در گذشته داشت ، ندارد "

" شایعات پیرامون بازیکنان خوب در فصل نقل و انتقالات طبیعی است اما ما هرگز برنامه ای را برای فروش او دنبال نمی کنیم . ما خوشحال خواهیم بود در صورتی که او علاقه مند به ماندن باشد او را نگه داریم "

" تیم ما بخوبی ساخته و پرداخته شده است. ما قهرمان هستیم و گروه ما سزاوار ستایش و احترام است . ما آماده هستیم به هر کسی که آمادگی داشته باشد فرصت دهیم "

" خرید یک مدافع و مهاجم می تواند از اهداف ما باشد، اما من چیزی در این مورد نمی گویم که انتظار ایجاد نشود . ما چهارمین اسکودتوی پیاپی را هدف گرفته ایم، اما بدون شک رُم هم تقویت شده و مطمئنا رقیب قدرتمندی مانند فصل گذشته خواهند بود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: